Igår tog jag med hela tok-trion på rehab. Magda var endast mentalt stöd (hon stod säkert och psykade de andra som fick simma!) och min plan var att hon skulle bli lite mentalt trött av att vara med. Eden började vråla i bilen när vi svängde vid sista avtagsvägen, ett säkert tecken i hennes fall på full förväntan inför roligheter. Med andra ord har hon tagit det hela mer positivt än vad jag trodde att hon skulle göra! Känns bra.
 

Eden simmade 3x3 min. Bygger långsamt, även om hon inte blir direkt trött. Efter förra veckans rehab som var hennes första, märktes ingenting dagen efter. Ingen stelhet, smärta eller direkt trötthet. Hon var som vanligt!
 
Svea simmade 10 min non stop och var jätteduktig. Hon simmar jämnt och fint, och har kondition som inte är av denna värld. Kanske för att den lilla trasan får hänga med på powerwalks i vårat och staffarnas tempo. Hon är en fysiskt vältränad liten tjej.
 
Hann inte ta några bilder, ni får hålla tillgodo med Magda som sitter i framsätet på väg till jobbet! Hon blir åksjuk när hon åker bak, därför får hon åka fram oftast.