Idag körde vi träning inomhus med Sandra och hennes två duktiga busar, SjörövarJenny och Enzo. 
Det blev mest hopp+ingång, separata ingångar, platsliggning och filtträning/passivitet emellan. 
 
Magda pausar...
 
Är mycket nöjd med min lilla tjej, som ligger still på sin filt och väntar tills annat anges. Hon låter sig inte störas av andra som leker eller tränar alldeles intill, kakadua-tjut eller andra tvångssyndrom som kan uppkomma under staffeträning. ;o) 
 
Hon är en dröm att ha med i kurslokal eller liknande...Hon går lös vid min sida utan att jag behöver be henne. Fullt fokus på mig hela tiden, och positiv förväntan. Hon litar alltid på att jag tar ansvar för henne, vilket jag också alltid gör! Skulle aldrig sätta henne i situationer som jag inte tror hon skulle klara eller må bra av. 
 
Fina tjejen i sitt nya nättäcke från Back On Track
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej